Loading...

اخبار

تبلت‌های تاشو سامسونگ

نوشته شده در : 2022/08/11 - 00:00
ایده تبلت‌های تاشو پیش‌تر از این هم توسط کمپانی‌های دیگر اجرا شده‌بود. این بار، سامسونگ هم پیش‌قدم شده و می‌خواهد تبلت‌های تاشو خود را عرضه کند.
شرکت سامسونگ طی شش ماه آینده، تبلت‌های تاشو خود را به بازار عرضه خواهد کرد. سامسونگ، اخیرا دست به تولید گوشی‌های تاشو با نام‌های گلکسی زد فلیپ 4 و گلکسی زد فولد 4 زده‌بود و با استقبال گسترده کاربران مواجه شده‌بود. 
سامسونگ هر چند وقت یک بار، اقدام به برگزاری رویدادی به نام unpacked  کرده و در این رویداد، از محصول جدید خود رونمایی می‌کند. 
این محصول جدید احتمالا به همراه تبلت‌های سری گلکسی Tab S9، رونمایی خواهد شد و به نوعی، یک رقیب برای S9 به حساب خواهد آمد. 
سامسونگ حدودا ده سالی هست که در حال کار بر روی پروژه محصولات تاشو است. به نظر می‌رسد، این تلاش‌های مستمر بالاخره به نتیجه رسیده و شاهد محصولاتی در خور برند سامسونگ هستیم. ایده تبلت‌هایی که بتوان آنها را تا کرد و در کیف قرار داد یا در موقع نیاز، آنها را به طور گسترده باز کرده و از صفحه نمایش بزرگ آنها، لذت برد، می‌تواند کاربران زیادی را مسحور خود کرده و به سمت این محصول جدید کمپانی سامسونگ، بکشاند. 
تبلت تاشو
آمارها نشان می‌دهند که سامسونگ، مثل همیشه پیروز میدان بوده‌است و 74 درصد از سهم محصولات تاشو در بازار، به این شرکت تعلق دارد. آمارهای خرید موبایل در سال 2021، نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد 3، محبوب‌ترین گوشی تاشو در سال 2021 لقب گرفته و نیمی از کل فروش گوشی‌های تاشو را به خود اختصاص داده‌است. با وجود حجم زیادی از تبلت‌های تاشوی ساخته شده توسط کمپانی‌های دیگر، باید دید که این محصول سامسونگ، باز هم خواهد توانست جایی در بین رقبا برای خود باز کند یا نه. 
تبلت تاشو




 
برچسب ها : تبلت سامسونگ

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!